Friday, July 10, 2009

Respon & Maklum balas pengunjung blog

Respon 1 (boxingkelate) : Berkenaan dengan gambar dan perkembangan terbaru saya, insyaAllah saya akan 'update' dari masa ke masa. Terima kasih atas pandangan anda.

Respon 2 (Pelajar MRSM KK) : Kepada semua pengunjung blog, terima kasih diucapkan atas kunjungan dan respon yang anda berikan. Teruskan bersama saya dalam the mind of cikgu saifudin.

Respon 3 (Dyana Andres) : Berkenaan dengan kenapa nama blog saya dinamakan sebagai the mind of saifudin. Persoalan yang ditmbulkan oleh anda memang tepat pada masanya. Terima kasih diucapkan. Sebenarnya penulis masih dalam proses penjenamaan semula blog ini berorientasi sepenuhnya penggunaan bahasa Melayu. Diharap pengunjung blog bersabar dalam menunggu kemunculan baharu blog saya pada masa akan datang.

2 comments:

*~it'S jUz a sImpLe kn0wN aB0ut m3 N mYs3Lf~* said...

knpa the mind of cikgu saifudiN???
pelik la cikgu..
kan blog cikgu ney lebih kpda bhsa tanah air iaitu Bahasa Melayu...
hehe...
skadar komen cikgu..
leks maaaaaaaaaa.....

Edna Willibrord said...

hai cikgu,